7 Aralık 2008 Pazar

kurban bayramı/arefe

vakit gece yarısını geçti..
az önce mutfak penceresini açıp dışarıyı seyrettim..hava buz gibi keskin,soğuk ve puslu.
bugün zeze ben uyanıncaya kadar alışverişlerimizi,şekerleri ve çikolataları alıp gelmiş :)eskiden olsa bu gece aldığımız şekerlerin çikolataların dibine çoktaann darı ekmiştim :))))şimdi tatlıyla hele o çok sevdiğim bayıldığım çikolatayla hiiç aram yok..yıllardır bırakmak isteyipte bırakamadığım şekeride bıraktım.
çay/kahve/süt vs de şeker kullanmıyorum artık...
zezem evimizi tertemiz yaptı bende ufak ufak yorulmadan toz aldım,poşetleri yerleştirdim..ev işi yapmayı özleyeceğimi hiç düşünmemiştim ama özledim..hemde çok:)

minişim bugun 25+6 günlük oldu..
geçen hafta cmt günü dr daydık yine..herşey yolunda çok şükür...kuzum 1 hafta büyük çıkıyor ultrasonda..maşallah yavruma..yine makat gelişi pozisyonundaydı..küçük kafasını kaburgalarıma vuruyor habire:))dr çıkışı dolaştık dilimizde binbir şükürle,kuzuma battaniye aldık..sıcak simit yiyip gelen geçeni seyrettik.güzel,çok güzel bir gün geçirdik...
şu anda bu satırları yazarkende pat pat tekmeleriyle beni mest ediyor..
o kadar mutlu oluyorum ki yavrumu hissettiğimde,hareketleri beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor..
seni seviyorum oğlum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger