11 Mart 2011 Cuma

Nihayet..

Bi çokları gibi bende yedekledim blogumu"http://minikmimozam.wordpress.com/"adresine lakin sevemedim orayı,alışamadım hiç :( Hiç yoktan iyidir yinede..Dün ve öbür gün asla açılmıyordu burası,bi çok arkadaşımı kaybettim nasıl ulaşacağımı bilemedim,üzüldüm,kızdım çok :( Şimdi "essiz teyyare" neval açıklamış sağolsun nasıl liste yapabileceğimi anlıyabildiğim kadarı ile yapmaya çalışacağım ama yinede gönlüm burada bu sayfada..
Peki bugün nasıl girebildim buraya?yoksa orun halloldu mu?Bilenler varsa yardım pliiissss :)

2 yorum:

  1. Sorma orayı bende hiç sevmedim. Kullanamadım bile. buraya yazıyorum ama açıldımı tam bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende öyle,bilmece çözer gibi uğraşa didine bişiler buldum ama tam manası ile kullanamadım/çözemedim..Uğraşmak gerekiyor.Ama kesin olan bişi var ki;çok karışık,çok el oyalayıcı..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger