19 Mart 2009 Perşembe

miniş :)

Minişim bugün 35 günlük.



Babannemiz yanımızda,10 gün önce bize bakmaya geldi sağolsun..



Ahmet Akay'ım;küçük kuzum benim..
minicik ellerini ellerime aldığımda,terliyor musun diye yakana bakarken gıdıklandığında,çılgınca ağlarken kucağıma aldığımda birden sustuğunda eriyorum,bakmaya koklamaya kıyamıyorum seni....
Her an,her saniye içimde çağıl çağıl akan bir aşk var sana duyduğum..Hiç bitmeyecek hep artıcak bi aşksın sen..
miniciğim benim..

Gelelim neler yaptığımıza;
Şu anda en büyük sorunumuz gaz..
22 günlükken başlıyan ve her geçen gün artan gaz sancıları yüzünden napacağımızı şaşırmış durumdayız..
Zinco'nun bi faydasını görmedik henüz..
İnşallah çabucak geçer bu sancılar..
Kuzumun ağlamasına dayanamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger