19 Haziran 2009 Cuma

tatil..

Hazırlıklarımız bitti nihayet..Bu akşam yolcuyuz inşallah..
Ahmet Akay sabahtan beri huysuz,durgun..Az önce calpol verdim,burnunada okyanus suyu damlattım kuzum hemen canlanıverdi..
Agulara başladı küçük kumrum :)
Eller,ayaklar hiç durmaksızın hareket halinde :)



Anneannesi,dedesi,teyzesi,m.teyzesi ve küçük zeynep hepsi bizi bekliyorlar..

Hele anneanemiz,o kadar sevinçli o kadar heyecanlı ki..
Sizin bebek arabasıyla köşeden dönüp gelişinizi hayal ediyorum;10 yıldır bunun için dua ediyordum,Rabbime binlerce kere şükürler olsun bu sene gerçekleşecek bu hayalim diyor sesi titreyerek..

Bende oğlumun onları tanımasını;anneanneyle,dedeyle,sevdikleriyle geçen uzun ve güzel yaz tatilleri olsun istiyorum..
Orayı bizim kadar sevsin..
Minicik ayaklarını dereye sokup ıslanmayı..
Kumlarla,topraklarla oynayıp çamurlara bulanmayı..
Bahçeyi yıkamayı,Çiçekleri sulamayı..
Dalından tazecik domates,salatık,biber koparmayı..
Dut,vişne,şeftali,kayısı ve erik ağaçlarına çıkmayı..
Top oynamayı,koşmayı..
Tertemiz ve yemyeşil bahçede uyumayı...
Bunları ve daha fazlasını öğrensin,yaşasın ve çooook sevsin istiyorum annesinin büyüdüğü yerleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger