19 Haziran 2009 Cuma

yıllık izin


Tren Resimleri
Yarın yıllık izne çıkıyoruz :)
9.eylül expresi yataklı vagonda yerlerimiz ayrıldı.
Bakalım nasıl geçicek Ahmet Akay la ilk yolculuğumuz ve ilk tatilimiz :)

Salı günü sağlık ocağındaydık aşı için.Kuzumu ağlattılar, benim içim eridi.
kilomuz 6.200 boyumuz 64 cm olmuş..
O gece 2 saatte bir uyanıp acıktı ama ağlayıp herhangi bir zorluk çıkarmadı yinede..

Bugün tüm günüm evin bir odasından diğer odasına koşmakla geçti..
Temizlik yaptım,valizleri hazırladım,mızıldayan ahmet kuzusunu oyaladım..Dahada bir sürü iş var yapılmayı bekleyen :( Ama o kadar yoruldum ki gücüm kalmadı onları yapmaya :(
küçük adamın bugün huysuzluğu üstünde yine..uykusu var ama uyuyamıyor nedense..
ahh ahhh benide bir uyutan olsada uyusam saatlerce..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger