11 Ocak 2009 Pazar

Alışveriş :)

bugün kayınvalidem,zezem ben gittik dr randevumuza.kayınvaldem 10 yıldır beklediği,özlemini çektiği,dualar ettiği torununu gördü ultrasonda...
hayatında ilk kez böyle bir şeye şahit olduğu için şaşırdı,sevindi :))kuzummm kuzummm diye sevdi durdu minnoşu..
minnoşum bugün 29+6 günlük oldu..ultrason haftası yine büyük çıktı kuzumun,32 haftaya yakın nerdeyse dedi dr umuz..maşallah..
kordonu boynuna dolanmış bu beni çok endişelendirdi,defalarca sordum bişi olur mu diye..dr korkucak bişi yok,normal deyince,birazcık rahatladım..
ben seni alemlerin Rabbine emanet ettim yavrum.O'na emanetsin..

DR çıkışı kuzumun tüm ihtiyaçlarını aldık;
(bezlerini,ıslak mendillerini,biberon,emzik,tırnak makası,göğüs pedi,kıyafetler,kadife battaniye vs)
dr un artık hastane çantasını hazırlayın uyarılarını hep kulak arkası yapıyordum,ama bizi ciddi şekilde uyarınca(çünki lekelenmelerim devam ediyor ne yazık ki)alışverişlerini tamamlamaya karar verdik..şimdi sırada hastane çantamız var,bakalım onu ne zaman hazırlıyacağım.
alışverişlerimizi bitirdiğimizde güzel güzel mamalar yedik,güzel sohbetimiz eşliğinde..
bugün çok güzel ve çok özel bir gündü benim için..
evimiz bebek eşyalarıyla doldu bi anda..
akşamdan beri gözlerim dolu dolu şükrediyorum..
kuzuma alınacak şeyler var daha ama ben korkuyorum henüz beşik falan almaya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger