27 Ocak 2009 Salı

mutlu günler :)

hamişliğimin en huzurlu,mutlu günlerini yaşıyorum..sabahları geç kalkıyorum herzaman ki gibi..gece çok geç yattığım için :)
günlerim evde minik uğraşlarla geçiyor..
hastane çantamı hazırladım geçen hafta...hem kendime hem bebişime..
hamişliğimin en zor,en sancılı dönemlerimde başladığım bi örtü var,evde ki yünlerden başlamıştım bey beğendi hanım dilendi örneğin ismi :)) şimdi kocaman olan örtümü napsam,nerde kullansam diye düşünüp duruyorum..
Rabbime hamdolsun,kuzumla bu haftaları gördük..
hamişliğimin 4.ayında bulantılarım bitmişken başlıyan sabah kusmalarım devam ediyor hala..sanırım doğuma giderkende devam edecek bu durum..inş doğumdan sonra geçer,zira ben lavabo başında geçirmediğim sabahlar nasıldı unutmaya başladım..
bunun haricinde iyiyim..ağrılarım azaldı..
kocamaaan bi yapılacaklar listesi hazırladım..alınacaklar..yapılacak işler..
hazırlıklar..
hepsini yavaş yavaş yapıcaz Allah izin verirse..
kuzumun ilk adı ahmet olacak inşallah..ikinci ismim konusu hala muallakta..bi türlü karar veremiyoruz..eşim ilk günden beri Akay diyor..bakalım..galiba düşüneceğiz biraz daha :))
dedim ya,daha iyiyim,
eskisi kadar korkmuyorum artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger